[Dutch] plus/minnen google vs IRC

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Ma Apr 15 22:49:32 PDT 2013

Nog een plus voor irc (ook t.o.v. skype):

- door directe logging blijven de vergaderingen transparant en voor
iedereen, met als enige vereiste een webbrowser, zichtbaar.

door
Op 15 apr. 2013 23:24 schreef "Paul van Genuchten" <
paul.vangenuchten op geocat.net> het volgende: