[Dutch] Kaart IJsland

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Zo Jul 6 13:45:49 PDT 2014

Hoi Bart,

Zelf gebruik ik 2.5.0 (testing) maar die is op dit moment bijna identiek
aan 2.4 dus dat mag het probleem niet zijn.

In de plugin manager heb ik 198 plugins beschikbaar. als ik zoek op
"openlayers" (geen spatie) blijven er 3 over in mijn lijstje waaronder
de "OpenLayers Plugin".

De meeste plugins zijn gebouwd in python en worden via internet
gedownload. Ik gebruik Linux en moet soms zelfs "qgis-python" even apart
installeren om de python-plugins te kunnen zien. Als ik dat niet doe zie
ik alleen de 23 meegeinstalleerde c++ plugins (bv 'coordinaat prikker'
en 'DB manager').

In OpenStreetMap zie je vast genoeg wegen en paden als je verder
inzoomt. Zie openstreetmap.org

Groet,
Raymond

PS Ik post nu weer op dutch at lists.osgeo.org zodat anderen eventueel ook
wat aan deze info hebben of het kunnen aanvullen.

Terglobo
Ampèrestraat 110
5223 CT 's-Hertogenbosch