[Dutch] RD/NAP naar ETRS89 met NTv2 en VDatum

Sebastiaan Couwenberg sebastic op xs4all.nl
Wo Feb 4 11:31:09 PST 2015

On 11/22/2014 12:22 PM, Sebastiaan Couwenberg wrote:
> Volgens mij is de proj-rdnap package nu feature complete, en voldoet het
> aan de license voorwaarden.
> [...]
> Omdat ik eerst nog (hopelijk kort) de discussie over de
> (on)wenselijkheid van non-free datum grids in Debian moet voeren, is de
> source package voorlopig alleen nog in mijn git repository te vinden:

De discussie [1] was inderdaad kort, omdat de licentie voorwaarden voor
RD/NAP dicht tegen de EPSG voorwaarden liggen was het acceptabel voor de
non-free repository.

Op 6 december is de package geupload naar Debian, en vandaag is de
package geaccepteerd door de Debian FTP Masters [2]. Wanneer de package
beschikbaar is op de mirrors (vanaf acceptatie zo'n 8 uur later) zal ik
in sync request indienen bij Ubuntu om de package ook in Ubuntu Vivid op
te nemen voor de DebianImportFreeze op 19 februari [3].

Mvg,

Bas

[1] https://lists.debian.org/debian-gis/2014/11/msg00020.html
[2] https://tracker.debian.org/pkg/proj-rdnap
[3] https://wiki.ubuntu.com/VividVervet/ReleaseSchedule

--
 GPG Key ID: 4096R/E88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1