[Dutch] BGT/STuF-Geo how-to vraag

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Ma Jan 5 01:31:40 PST 2015

Ja, ik zit inderdaad ook aan die richting te denken. Als we concreet
kunnen worden kan er misschien ook een balletje bij het SVB-BGT worden
opgegooidŠ Of bij Geonovum: een standaard definiëren is mooi, daar een
opzet voor een open conversietool voor leveren past wat in mijn beleving
ook wel in de dienstverlening.

Erik.