[Dutch] ICT doorbraakproject open geodata

Do Jun 4 04:28:26 PDT 2015

Hallo,

Ook de politiek is met dit onderwerp begaan. Toevallig gisteren was er
nog een plenair debat in de tweede kamer:

"Regels over het hergebruik van overheidsinformatie (Wet hergebruik van
overheidsinformatie) (34 123)" zie
http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/details?date=03-06-2015#2015A01647

en als video terug te kijken
http://debatgemist.tweedekamer.nl/debatten/regels-hergebruik-overheidsinformatie

Is wel taaie kost, maar de kwaliteit en toegankelijkheid, ook voor
data.overheid.nl komt ter sprake. Mogelijk nog zaken mee te nemen voor
meeting op 5 juni (link?).

groet,

Just