[Dutch] Bug in de .prj interpreter van GDAL voor RD New

Sebastiaan Couwenberg sebastic op xs4all.nl
Wo Sep 7 06:08:08 PDT 2016

On 09/07/2016 02:21 PM, Siebe Bosch wrote:
> Ik meen een bug te hebben ontdekt in de GDAL-interpreter van .prj files die in
> RD New staan.

De aangewezen plek voor GDAL bugreports is in diens bugtracker:

 https://trac.osgeo.org/gdal/wiki/HowToContribute

Hiervoor is slechts een OSGeo account nodig, deze kan je aanmaken via:

 https://www2.osgeo.org/cgi-bin/ldap_create_user.py

Vanwege spam problemen is de registratieprocedure wat omslachting, eerst
het issue aankaarten op de gdal-dev mailinglist is een goed alternatief: