[Dutch] Bug in de .prj interpreter van GDAL voor RD New

b.j.kobben op utwente.nl b.j.kobben op utwente.nl
Wo Sep 7 07:14:06 PDT 2016

Ben geen expert maar denk dat het ligt aan het feit dat .prj bestanden geen datum-shift (kunnen?) bevatten, en dat daarom de benodigde datum-shift achterwege blijft met als gevolg een forse fout...

--
Barend Köbben
Senior Lecturer – ITC-University of Twente