[GRASS translations] Spanish translation

Carlos Dávila cdavilam at tiscali.es
Sun Jan 7 11:41:12 EST 2007

I will answer in Spanish, as questions are about Spanish translation. If
it is not considered right in the list, just let me know for future
messages.

Enrique Cerrillo Cuenca escribió:
> Hello everybody:
>
> I am new at GRASS translation. I have translated some more messages
> from Spanish "po" files and I have two questions about the way to
> accomplish final translation.
>
> Is someone already working on them in order to coordinate ourselves?
Hola Enrique
Yo también estoy participando en la traducción de los es.po. Actualmente
estoy trabajando en el grassmods. Hace unos días contacté con Roberto
Antolín, otro traductor que me comentó que tenía pendiente de enviar al
cvs lo que tenía traducido del grasstcl. Debemos buscar la forma de
coordinarnos, para evitar repetir el trabajo.

> How can I send the translated files?
>
> Thank you
Por tu dirección de correo veo que trabajas en la unex. ¿En qué
departamento? Yo trabajo en la Junta, en Cáceres, aunque las
traducciones las hago "por amor al arte".
Saludos
Carlos