[OSGeo-Greek] Σχετικά με την θέαση δεδομένων της Κτηματολόγιο ΑΕ μέσω WMS σε ΕΓΣΑ87

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Mon Apr 22 04:39:20 PDT 2013

On 04/22/2013 11:59 AM, Pano Voudouris wrote:
> [...]
> από τη Κτηματολόγιο.
>
> Αυτή τη στιγμή, η Κτηματολόγιο παρέχει στους Δημόσιους φορείς ΑΛΛΑ και στις
> εταιρείες που έχουν αναλάβει έργα του κτηματολόγιου κάποια dlls (για ArcGIS
> & Autocad) έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση στα "σωστά" δεδομένα της
> Κτηματολόγιο. Δεν είμαι σίγουρος πως ακριβώς δουλεύουν, πάντως αυτά τα dlls
> ζητάνε username/password από το χρήστη (που τα παρέχει η Κτηματολόγιο) έτσι
> ώστε να έχουν πρόσβαση στους servers της. Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι
> αντίστοιχα dlls δεν υπάρχουν (ή δε διατίθενται) για άλλα λογισμικά GIS -

>>> http://el.wikipedia.org/wiki/%**CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%**
>>> CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%93%CE%**B5%CF%89%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CF%**
>>> 84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%A3%**CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%**

Συμφωνώ και με τον Δημήτρη και με τον Πάνο.

Ειδικά σε αυτό που αναφέρεται ο Πάνος είναι λόγος για τον οποίο
κλειδώνονται τα έργα/διαγωνισμοί ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί
ελεύθερο λογισμικό από κάποιο τεχνικό γραφείο ή εταιρία που θέλει να
συμμετέχει σε έργο της Κτηματολόγιο και το οποίο είναι *απαράδεκτο*. Ας
μας βοηθήσει ο Πρόδρομος για το αν είναι και *παράνομο*...

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos
Remote Sensing Laboratory