[QGIS-pl] 100% przetłumaczonego QGIS na Święta!

Tomasz Rychlicki rychlicki.tomasz w gmail.com
Nie, 21 Lip 2019, 03:36:58 PDT

Cześć!
Ja też jestem za przetłumaczeniem QGISa w całości do świąt. (Tylko do których? 😉)
A całkiem na poważnie to idea nagrania tutoriala jest super, do tego warto to spisać w kilku punktach, żeby można było do tego łatwo wrócić. Kluczowa wg mnie sprawa to tłumaczenie całych okien czy też tematycznych sekcji programu. Tłumacząc pojedyncze teksty można zrobić więcej krzywdy niż pożytku, bo bardzo wiele zależy od kontekstu. Tą i kilka innych zasad tłumaczenia można spisać w taki "kodeks tłumacza". Pozwoli to uniknąć debugowania tłumaczeń, a nikt przecież nie lubi szukać i poprawiać błędów 🙂

Ja mam trochę mało wolnego czasu ze względu na sytuację rodzinną, ale postaram się go znaleźć na tyle, żeby przygotować wspólnie jakiś niezbędnik tłumacza QGIS.

Pozdrawiam wszystkich!
Tomek