[QGIS-pl] 100% przetłumaczonego QGIS na Święta!

Jakub Bobrowski jbobrowski w gmail.com
Pon, 22 Lip 2019, 04:32:07 PDT

Witam!

Dostęp do pliku jest ok - w ramach testu dopisałem już dwie drobne uwagi

ale trzeba zacząć od brzegu:
w grudniu mamy zaplanowaną wersję 3.4.15 (obecny LTR) i dodatkowo 3.10 (od
25.10) - tłumaczymy obie? czy tylko jedną?

draft scenariusza:
1. Przegląd narzędzi
2. Pobieranie zasobu inicjalnego
3. Opis procedury tłumaczenia
4. Tłumaczenie pojedynczych fraz i tłumaczenie kontekstowe
5. Zapis zmian i eksport na serwer

dodatkowo:
1. tłumaczenie poszczególnych wtyczek(?)
2. tłumaczenie strony QGIS z podstawowymi informacjami o aplikacji
3. kwestie uprawnień do zatwierdzania i moderacji polskiego tłumaczenia na
transifex

pozdrawiam,
Kuba Bobrowski

pon., 22 lip 2019 o 11:14 Michał Drożdż <michal.drozdz w gis-support.pl>