[OSGeo Suomi] KÄÄNNÖS - plugin laajennus, laajennusosa, liitännäinen vai mikä?

Salla Multimäki salla at gispo.fi
Tue Feb 6 08:01:26 PST 2018

QGIS 2.99:ssä (ja muistaakseni aikaisemmissakin versioissa) valikossa on jo
käytössä "laajennusosa". Helpottaa ymmärtämistä (ja on lisäksi
tyylikkäämpää) jos samaa termiä käytetään johdonmukaisesti.

Tämä johdonmukaisuus ja yhtenäiset nimeämiskäytännöt on taas sellainen asia
josta saisi hommia ihan omalle työryhmällekin...

T:Salla