[OSGeo Suomi] QGIS käännös: item vai mikä?

Pekka Sarkola pekka at gispo.fi
Tue Feb 20 22:29:08 PST 2018

Moi!

Ei ihan tarkkaa tietoa miten tuo kulkee. Pitäisi kysyä joko
Translation-listalla tai sitten KariS voi tietää.

Transiflexistä voi ladata sen viimeisimmän .ts-tiedoston. Jos hakee
resources-osiosta (https://www.transifex.com/qgis/QGIS/qgis-application/)
suomenkielisen (Finnish) ja sitä klikkaamalla saa linkit josta voi ladata
.ts-tiedostoja käyttöön:
https://www.transifex.com/qgis/QGIS/qgis-application/fi/download/for_use/

Ja tietysti voi ladata myös käännettäväksi:
https://www.transifex.com/qgis/QGIS/qgis-application/fi/download/for_translation/.
Tosin tämän huono puoli on se, että kun palauttaa tiedoston, niin
jonkinlaista web-käyttöliittymässä tehtyjen käännösten konfliktienhallintaa
pitäisi tehdä.

Pekka

Pekka Sarkola
Gispo Oy